Media şirkətləri Trampa qarşı əvvəlki münasibətlərini dəyişirlər
Media şirkətləri Trampa qarşı əvvəlki skeptik və tənqidi münasibətlərini dəyişdirmək məcburiyyətində qalıblar. Səbəb həm siyasi təzyiq, həm də biznes maraqlarıdır. Trampın noyabrda qazandığı qələbə bu dəyişikliklərə səbəb olub. Artıq media rəhbərləri şəxsi siyasi mövqelərindən çox, bizneslərinin gələcəyini düşünməyə başlayıblar.
Netflix-in rəhbəri Ted Sarandosun keçən həftə Mar-a-Laqoda Tramp ilə görüşməsi bu dəyişikliklərin bir nümunəsidir. Halbuki, Sarandosun həyat yoldaşı Obama dövründə səfir vəzifəsində çalışmışdı. “Morning Joe” verilişinin aparıcıları Joe Scarborough və Mika Brzezinski də illərlə Trampı tənqid etdikdən sonra onunla bir saatlıq görüş keçiriblər. Bu, onların izləyicilərində narazılıq yaradıb. Scarborough, bu reaksiyaların əsasən sosial medianın həqiqi dünyadakı təsirlərini çox şişirtdiyini deyib.
Bir vaxtlar Trampı sərt şəkildə tənqid edən nəşrlər indi seçiciləri cəlb etmək üçün mövqelərini yumşaldırlar. TIME jurnalı Trampı “İlin Adamı” elan edib. TelevisaUnivision rəhbərləri isə Trampın şəxsən təşəkkürünü qəbul etmək üçün Mar-a-Laqoya gediblər. L.A. Times-ın sahibi Patrick Soon-Shiong redaksiya heyətini daha balanslı etmək üçün mühafizəkar səslərə yer verəcəyini bildirib. O, hətta məqalələrdə qərəzsizliyi ölçmək üçün yeni bir rəqəmsal alət əlavə etməyi planlaşdırır. Washington Post-un sahibi Jeff Bezos isə Trampın ikinci prezidentlik müddəti barədə optimist olduğunu açıqlayıb.
Bundan başqa, media şirkətləri hüquqi risklərdən qaçmaq üçün də ehtiyatlı davranırlar. Məsələn, ABC kanalı Trampla bağlı bir böhtan iddiasını 15 milyon dollarlıq təzminat ödəməklə həll edib. Bu qərar bəzi hüquq ekspertlərini təəccübləndirib, çünki ABC-nin məhkəmədə qalib gəlmə ehtimalı yüksək idi. Lakin bu addım media qurumlarının Trampın mənfi tərəfinə düşməkdən çəkinməyə çalışdığını göstərir.
Texnologiya şirkətləri də Tramp administrasiyasına yaxın olmaq üçün addımlar atır. Meta, Amazon və OpenAI Trampın andiçmə mərasiminə 1 milyon dollar ianə edib. TikTok ABŞ-da mümkün qadağalardan qaçmağa çalışır, Meta və Google isə antiinhisar məhkəmələrində mübarizə aparır. Trampın qələbəsindən sonra Meta rəhbəri Mark Zukerberq, Apple rəhbəri Tim Kuk və Google rəhbəri Sundar Pichai onunla görüşüblər.
Bu dəyişikliklər göstərir ki, həm media, həm də texnologiya şirkətləri Trampın dövründə bizneslərini qorumaq və gücləndirmək üçün yeni strategiyalar hazırlayırlar.
Gülay Qəribova
12:19 23.12.2024
Oxunuş sayı: 4361