"Kral Kaybederse" serialının final bölümü yayımlandı - Kral kaybetdimi?
Türkiyədə son ayların ciddi bir psixoloji yaradıcılıq hadisəsinə çevrilmiş ekran əsəri "Kral Kaybederse" seriyalının final bölümü yayımlandı.
“Kral Kaybederse” son vaxtlarda Türkiyə televiziyalarında və ədəbi dairələrdə ən çox danışılan əsərlərdən biridir. Serialın mərkəzində dayanan Kenan Baran obrazı, güc, cazibə və məğlubiyyət mövzularını bir araya gətirərək ictimaiyyətin diqqətini çəkməyi bacardı. Obrazı canlandıran Türkiyənin tanınmış aktyoru Halit Ergenc fövqəladə istedadla Kənan Baranın psixoloji və xarizmatik portretini izləyicilərə sevdirə bildi.
Eyni zamanda əsərin müəllifi — psixoterapiya və klinik praktikaya bağlı yazı üslubu ilə tanınan Gülseren Budayıcıoğlu — olması ekran əsərinə xüsusi maraq yaratdı, habelə final bölümündə müəllifin özünündə serialda yer alması izləyicilər tərəfindən xüsusi rəğbətlə qarşılandı.
Kenan Baran — “kral”ın anatomiyası
Kenan Baran obrazı ekranda uğurlu iş adamı, cəlbedici xarizma sahibi və sosial olaraq “zirvədə” görünən biri kimi təqdim edilir. Lakin hekayə tədricən göstərir ki, bu xarici uğurun altında mürəkkəb və zədələnmiş münasibətlər, etibarsızlıq və manipulyasiya nümunələri gizlənir. Mətbuat və rəylər Kenanı bəzən narsisistik və hegemon xassələrlə analiz edir, yəni görünən “qələbə”nin şəxsi və emosional itkilər ilə əvəzlənməsi dramatik eksponent rolunu oynayır. Bu təsvirlər həm serialın özündə, həm də izləyicilər arasında geniş müzakirə mövzusu olub.
Kenanın ustalığı — aktyorluq və dramaturgiya
Kenanın “ustalığı”nı ikiqatlı qiymətləndirmək olar: birincisi, obrazın estetik və performativ tərəfi — bu, aktyorun (serialda Halit Ergenç) rolu və bədən dili vasitəsilə təqdim etdiyi hakimiyyətdir;
ikincisi isə obrazın dramaturji quruluşunda ustalıq — yəni ssenarinin Kenanı necə “kral”dan “itirilmiş” vəziyyətə çevirdiyi. Mətbuat və tamaşaçı rəyləri aktyorun və rejissorun Kenanın daxili ziddiyyətlərini ekrana inandırıcı formada gətirdiyini vurğulayır. Bu baxımdan, Kenanın “ustalığı” obrazın həm cazibəsini, həm də dağılışını eyni anda oxumaq bacarığıdır.
Gülseren Budayıcıoğlu — klinik bilikdən ədəbiyyata
Gülseren Budayıcıoğlu adətən psixiatriya və klinik təcrübəyə əsaslanan romanları ilə tanınır; o, real həyat müşahidələrini hekayələşdirərək geniş oxucu kütləsinə çatdırmaqda ustadır. Bu, oxucuda həm empatiya, həm də narahatlıq yaradır: əsərlər psixoloji vəziyyətləri dərinliklə təqdim edir, amma “real hadisələrdən” götürüldüyü iddiaları və şəxslərin gizli detalları ictimai diskussiyaya səbəb ola bilir.
29 ümumi və 1 yekun final bölümündən ibarət olan serial bitsə də, Türkiyənin elmi publisistik cameəsində böyük silkələnmə yarada bildi.
“Kral Kaybederse” yalnız bir tamaşa deyildi. O, çağdaş cəmiyyətin güc, xarizma və mənəvi çatışmazlıqlar haqqındakı narahatlıqlarını əks etdirən bir müstəvi idi. Kenan Baran kimi obrazlar bizə göstərir ki, “kral” olmaq təkcə ictimai status, güc vəd etmir — ağır məsuliyyət, bəzən zəiflik, bəzən tənəzzül gətirir.
11:03 11.12.2025
Oxunuş sayı: 1677