Yapon avtomobil istehsalçıları hazırda ciddi çətinliklərlə üz-üzədir.
Bu barədə Crossmedia.az "bloom.bg" saytına istinadən xəbər verir.
Çin avtomobil sənayesinin sürətli inkişafı və qlobal bazara təsiri, xüsusilə Toyota, Honda və Mitsubishi kimi tanınmış markalara böyük zərbə vurur. Bu təsir dünyanın ən böyük avtomobil bazarı olan Çində və Cənub-Şərqi Asiya ölkələrində daha qabarıq hiss edilir.
2019-2024-cü illər arasında Yapon avtomobil istehsalçıları Çin, Sinqapur, Tayland, Malayziya və İndoneziyada bazar payını əhəmiyyətli dərəcədə itiriblər. Çində fəaliyyət göstərən altı Yapon istehsalçısının hamısında satışlarda azalma qeydə alınıb. Toyota-nın satışları sabit qalsa da, artım müşahidə olunmayıb. Cənub-Şərqi Asiyada isə vəziyyət daha da dəyişib. 2019-cu ildə Yapon markaları İndoneziyada avtomobil parkının demək olar ki, hamısını təşkil edirdi. Ancaq son illərdə Çin markaları bu bazara sürətlə daxil olub və Taylandla Sinqapurda Yapon avtomobillərinin bazar payını 50%-dən 35%-ə qədər azaldıb.
Yapon istehsalçıların əsas problemi elektrik avtomobillərinə (EV) keçiddə gecikmələridir. Sənaye artıq qabaqcıl batareya texnologiyası və ağıllı proqram təminatı ilə idarə olunur. Çin bu sahədə liderliyini qoruyaraq daxili və xarici bazarlarda üstünlük qazanır. BYD kimi markalar, xüsusilə İndoneziyada, qısa müddətdə güclü mövqe tutmağa başlayıblar. Məsələn, BYD-nin Seal modeli, cəmi bir neçə ayda böyük populyarlıq qazanıb və ən çox satılan elektrik avtomobillərindən birinə çevrilib.
Yapon istehsalçılar mövqelərini bərpa etmək üçün müxtəlif strategiyalar hazırlayırlar. Toyota karbon neytral mühərriklər və hibrid texnologiyanın təkmilləşdirilməsi üzərində işləyir. Şirkət, eyni zamanda, elektrik avtomobillərindəki qabaqcıl funksiyalarla rəqabət apara biləcək yeni proqram platformaları hazırlayır. Honda, Nissan və Mitsubishi də elektrik avtomobillərinin proqram təminatı və infrastrukturu sahəsində əməkdaşlığa başlayıblar.
Bu strategiyalar müəyyən nəticələr verir. Məsələn, Şimali Amerikada hibrid avtomobillərə tələbat artmağa başlayıb. Bununla belə, dünyanın ən böyük elektrik avtomobili bazarı olan Çində Yapon istehsalçılar üçün vəziyyət daha mürəkkəbdir. Burada rəqabət əsasən qabaqcıl texnologiyalara əsaslanır və Yapon markaları bu sahədə geridə qalır.
Yapon avtomobil sənayesinin qlobal mövqeyi də zəifləyib. İyirmi il əvvəl dünya avtomobil istehsalının 20%-dən çoxu Yaponiyaya məxsus idi. Bu rəqəm hazırda 11%-ə düşüb. Çinin isə həm istehsal gücü, həm də təchizat zənciri üstünlüyü sayəsində qlobal bazarda təsiri artır. Çin istehsalçıları artıq Cənub-Şərqi Asiya, Yaxın Şərq və Afrika kimi regionlarda mövqelərini gücləndirir.
Yapon avtomobil istehsalçıları üçün qarşıdakı dövr ciddi sınaqlarla doludur. Elektrik avtomobilləri, proqram təminatı yenilikləri və dəyişən istehlakçı tələblərinə uyğunlaşmaqda gecikmələri, onların bazar payını daha da itirmə riski yaradır. Bununla belə, yeni texnologiyalar və tərəfdaşlıqlar vasitəsilə mövqelərini yenidən gücləndirmək üçün müəyyən ümidlər qalır.
Gülay Qəribova