Azərbaycan Milli Konservatoriyası "Sənət məbədində bir gün" adlı mətbuat konfransını təsirli videoçarxlarla açdı. Tədbir, konservatoriyanın keçmişini, indiki fəaliyyətlərini və gələcək planlarını əks etdirən maraqlı videoçarxlar vasitəsilə iştirakçılara təqdim olundu. Tədbir, ölkənin musiqi irsinin inkişafı və perspektivləri barədə ətraflı müzakirələr aparmaq məqsədi daşıyır. Konfransın ən maraqlı hissələrindən biri də Azərbaycan Milli Konservatoriyasının rektoru Siyavuş Kəriminin sualları cavablandırdığı bölmə oldu.
Rektor Siyavuş Kəriminin yaratdığı Nəsimi operası, Azərbaycan musiqi mədəniyyətində yeni bir dövr açan əlamətdar əsərlərdən biridir. Bu opera, böyük sufi şairi İmadəddin Nəsiminin həyatını və fəlsəfi baxışlarını əks etdirir.
Nəsimi operası, Azərbaycan musiqisinin incilərindən biridir. Əməkdar artist Ramil Qasımovun Nəsimi obrazını canlandırması, tamaşaçılarda dərin təəssürat yaradır və operanın bədii hissəsini zənginləşdirir. Onun ifası, tamaşaçıları Nəsiminin dünya görüşünə və ideyalarına yaxınlaşdırır.
Nəsimi operası və onun "ənəlhəq" ifadəsi, Azərbaycan musiqi mədəniyyətinin zənginliyini və dərinliyini əks etdirir. Bu opera, tamaşaçılara Nəsiminin fəlsəfi dünyasına bir pəncərə açır və onların ürəklərində dərin təəssüratlar yaradır.
Rektor Siyavuş Kəriminin musiqi dünyasında yaratdığı əsərləri ilə uzun illərdir davam edən sükutu pozdu. Azərbaycanın zəngin musiqi irsinə yenidən həyat verən Kərimi, yeni operası ilə xalqın ürəyində musiqinin əbədi ahəngini yenidən canlandırdı. Bu əlamətdar hadisə, musiqi tariximizə yeni bir səhifə əlavə edərək, cəmiyyətin sənətə olan sevgisini və hörmətini bir daha təsdiq etdi. 21-ci əsrdə belə bir möhtəşəm əsərin yaranması, milli musiqi mədəniyyətimizin gücünü və dərinliyini göz önünə sərir. Kərimlinin incəsənətə olan ehtirası və fədakarlığı, musiqi aləminin yeni zirvələrə yüksəlməsinə səbəb olur.
Rektor Siyavuş Kəriminin yazdığı Nəsimi operası, Azərbaycan musiqisinin incisi kimi həm milli irsimizi yaşadır, həm də dərin fəlsəfi məqamları ilə tamaşaçıların ruhuna toxunur. Bu əsər, Nəsiminin "ənəlhəq" fəlsəfəsinin işığında insan və Tanrı arasındakı birliyi təcəssüm etdirir. Nəsiminin mistik dünyası, Kəriminin musiqisində yeni həyat taparaq, hər bir tamaşaçının düşüncələrinə və ürəyinə yol tapır.
Sonluqda isə Nəsimi operası, sadəcə bir musiqi əsəri deyil, həm də insanın daxili dünyasının və ilahi gücünün tərənnümüdür. Bu operanın fəlsəfəsi, hər birimizin içindəki ilahi qığılcımı oyatmağa və bizə həyatın əsl mənasını anlamağa ilham verir.
Nəsimi operası, bizə göstərir ki, sənət və fəlsəfə bir araya gələrək insanı daha da yüksəltmək, onun daxili dünyasını zənginləşdirmək gücünə malikdir. Bu əsər, yalnız Azərbaycan musiqi mədəniyyətinin deyil, bəşəriyyətin mənəvi irsinin də parlaq nümunəsidir.
Samirə Şərif